niedziela, 23 lutego 2014

Hashirama x Madara - Pokaż mi

PRZECZYTAJ, ABY ZROZUMIEĆ.
Lekko-brutalny one-shot. POJEBAŁO MNIE! Dla niektórych koniec może być ciut smutny.
Akcja dzieje się w innym, po za ziemskim świecie. Madara jest pod władaniem Szatana i ma za zadania "sprzątnąć" tych, co zatracili się w ludzkim życiu.


Narracja: 1-osobowa, Madara
~.~
"Pokaż mi"
Pokaż mi, jak bardzo cierpisz.
Daj uciechę moim oczom. Schowaj się wśród otchłani. Spróbuj uciec, najdroższy.
Pokaż mi, swą bezsilność.
Widzę w Tobie tą rozpaczliwą chęć życia. Patrzysz na mnie dziwnym wzrokiem, mieszanym goryczą, pożądaniem, a także z nadzieją na łaskę. Twierdzisz, że nie zasługujesz na karę? Uważasz, że ta wylana przez Ciebie krew jest niepotrzebna? Mylisz się! Ale...
Pokaż mi, jak błagasz o życie.
Chcesz paść na kolana, wybłagać łaskę i odejść. Ale nie chcesz stracić resztek swej godności. Powstrzymujesz łzy. Czemu? Płacz!
Pokaż mi, swą słabość.
Chciałbyś coś powiedzieć, prawda? Czemu, więc milczysz? Mów! Krzycz!
Pokaż mi, swą bezradność.
Spójrz. Zobacz, co zrobiła z Tobą ta ludzka natura. Nie uciekłeś od Niej, bo zachęcająco wyciągnęła ramiona. Stałeś się śmieciem. Podobnym do zwykłych śmiertelników. Istotą, która dopuściła się uczuć. Karygodne! Teraz cierp.
Pokaż mi, swą naiwność.
Kolejna seria mocnych ciosów. Z Twoich ust wypływa krew. Zaciskasz powieki. Ruszasz wargami. Co mówisz? .... Ah, tak. Jestem diabłem. Tak, nie znam pojęcia litości. To boli, czyż nie? Zaciskasz mocniej powieki. Czemu? Pragnę Twych łez!
Pokaż mi, mokry smutek.
Namacalny dowód cierpienia. Podchodzę bliżej Ciebie i gładzę dłonią Twój policzek. Szepcesz coś niewyraźni. Mów głośniej, najdroższy. Zezwalam Ci nawet na krzyk. Daj szczęście moim uszom.
Pokaż mi, swoje serce.
Moja dłoń wędruje do kieszeni Twoich spodni. Zagryzasz dolną wargę. Już wiesz, co chcę zrobić. Wyciągam ostry nóż i przystawiam go do Twojej szyi. Uśmiecham się, tak jak zwykłym to robić przed wykonaniem kolejnego grzechu. Drżysz. Wbijam metal w Twoją skórę i rozdzieram ją, zsuwając broń w dół.
Pokaż mi, Twoje wnętrze.
Krew obficie wylewa się z powstałej rany. Docieram do koszuli i na chwilę odkładam sztylet. Moje palce szybko odpinają guziczki ubrania i zsuwają je z Twoich ramion. Szkoda mi trochę ciąć to idealnie wyrzeźbione ciało, które kiedyś sam dotykałem by sprawić Ci przyjemność. Byłem głupcem.
Pokaż mi, jak bardzo mnie pragniesz.
Gładzę ręką Twój tors, obserwując Twe mieszane uczucia. Masz świadomość, tego co zrobię, ale ciągle tak reagujesz na mój dotyk. Byłem przecież Twój, czyż nie? Należałem kiedyś do Ciebie. Byłem głupcem.
Pokaż mi, kim dla Ciebie jestem.
W mojej dłoni ponownie pojawił się nóż. Przykładam go do miejsca, w którym zakończyła się poprzednia rana. Bawię się chwilę rozdartą skórą. Sprawiam Ci ból, prawda? Wbijam sztylet i mocno zsuwam go jeszcze niżej, powodując kolejny upust krwi. Ciągle milczysz. Czemu? Czemu nie dasz mi tej satysfakcji, najdroższy? Łaskoczę językiem Twoje ucho, powodując dreszcze na Twojej skórze. Zostawiam wbity nóż i rękoma obejmuję Twoją twarz. Gładzę kciukiem policzki, lekko się uśmiecham.
Pokaż mi, swą zawziętość.
Zahaczam paznokciem o Twoją dolną wargę. Stykam swoje czoło z Twym, a następnie lekko muskam Twoje usta. Patrzysz na mnie zaskoczony, z szeroko otwartymi oczyma. Cóż, ja chyba też, przez Ciebie mam coś z człowieka. Ale nie zatraciłem się całkowicie.
Pokaż mi, Twoje pragnienia.
Początek Twojej rany zaczyna się regenerować. Ciało należące do Ciebie, jest takie same jak kiedyś. Ale kiedyś nie czułeś bólu. Kiedyś nie czułeś nic. Dlatego teraz ponosisz karę, mój miły. Po chwili czuję Twój język na swojej dolnej wardze. Pozwalam Ci wedrzeć się do wnętrza moich ust. Czyżby Twoje uczucia do mnie się nie zmieniły? Czyżby moje też były ciągle tak ludzkie?
Pokaż mi, dlaczego Cię kocham.
Łapczywie pogłębiasz pocałunek, spragniony mojego dotyku. Pozwalam Ci na to, samemu gładząc opuszkami palców Twój tors. Po chwili, odrywamy się od siebie. Uśmiechasz się lekko. Wiesz, co muszę zrobić. Zagryzam dolną wargę, z której wypływa krew. Zlizujesz ją z mojego podbródka, a przez moją nieuwagę uścisk lin się rozluźnia. Wyswobadzasz swoje ciało, opierasz dłonie po obu stronach mojej głowy. Zasysasz się na mojej szyi, przez co mimowolnie wzdycham. Twoje dłonie pozbawiają mnie górnej części ubioru.
Pokaż mi, dlaczego jestem taki miękki.
Twoje zęby zaciskają się na moim sutku, a język drażni go zwinnymi ruchami. Moje ciało reaguje wbrew mojej woli, z mego gardła wydobywa się cichy jęk. Wiesz doskonale, że chcę to kontynuować.Ale wiesz też, że nie mogę. Mam swoją misję. Mam swoje przeznaczenie. Zostałem do czegoś stworzony. Ostatni raz zatapiam się w Twoich ustach. Moje dłonie oplatają twoją szyję, a na paznokcie się wydłużają.
Wybacz... Ale muszę to zrobić.
Moje palce wbijają się w Twoją skórę. Przelatają przez całą szyję, uszkadzają organy. Szepcesz coś jeszcze, muskasz lekko moje wargi. Twoje ciało staje się bezwładne. Znika. Rozpływa się.
Ja też Cię kocham, Hashirama.
Kiedyś do Ciebie dołączę. Dziękuję, za Twoje wybaczenie.
Jesteś jedynym sensem mojego życia.
Po moich policzkach spływają mokre łzy. Następnie padają na ziemię.
PRZEKLĘTE PRZEZNACZENIE.
Nie długo przyjdą jeszcze po mnie.
Nie długo podzielę Twój los.
Tak kończą "niewierni".
~.~
Pozdrawiam,
Tajjemnicza

20 komentarzy:

  1. khdkas Kdh KDfhaj f... CUDOWNE. <3.
    O matko, kocham, kocham, kocham. ♥
    Zakochałam się, bez jaj ;/ będę ciągle obserwować Twojego aska, żeby nic nie przegapić. <3
    Matko, tną się, całują, umierają. agff <3333
    Jeden z moich ulubionych one-shotów, amen XD.
    CZEKAM NA WIĘCEJ. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się. Pojebało Cię, hue hue. XD Ten moment:
    "Łapczywie pogłębiasz pocałunek, spragniony mojego dotyku. Pozwalam Ci na to, samemu gładząc opuszkami palców Twój tors. Po chwili, odrywamy się od siebie. Uśmiechasz się lekko. Wiesz, co muszę zrobić. Zagryzam dolną wargę, z której wypływa krew. Zlizujesz ją z mojego podbródka, a przez moją nieuwagę uścisk lin się rozluźnia. Wyswobadzasz swoje ciało, opierasz dłonie po obu stronach mojej głowy. Zasysasz się na mojej szyi, przez co mimowolnie wzdycham. Twoje dłonie pozbawiają mnie górnej części ubioru."
    Kocham ;___;.
    Czekam na więcej!

    Anja

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie czytam, czytam i Ciebie rzeczywiście pojebało. ._." Ale to w żadnym stopniu nie jest źle. XD
    HashiMada w takim wydaniu. No, no. Zaszalałaś. Pisz, diabełku. Pisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem diabełkiem, drogie dziecko ognia ;_;.

      Hue, hue. SZALEJĘ . XD

      Usuń
  4. Podobało mi się to. Może i chore, ale cóż dla mnie ten paring nie może być normalny. Podoba mi się te chore pragnienie Madary. Bardzo fajny shot, chociaż otp to nie jest me, ale parę lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madara mi się kojarzy właśnie z kimś "troszeczkę" porąbanym. Dlatego powstał ten shot c:
      Cieszę się, że Ci się spodobało ^^

      Usuń
  5. Podobało mi się bardzo czekam do następnej

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się cały zamysł opowiadania, do tego moje ukochane otp, więc żyć nie umierać. Takie relacje niszczenia siebie nawzajem pasują do nich :> Mam nadzieje, że dasz z nimi coś jeszcze : D Zapomniałam napisać, że u mnie na blogu [world-in-the-clouds] nowy już 7 rozdział opowiadania ^..^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Om, om ♥
      LECĘ CZYTAĆ XD
      HashiMada nie długo znów będzie, bo zamówiłaś w końcu. ;D I dużo w głównych opowiadaniach ich będzie ;w;

      Usuń
    2. Jak się cieszę, że będzie ich tutaj jeszcze więcej :> A już myślałam, że prawie nikt ich tutaj nie shipi xD

      Usuń
    3. HashiMada to jest aww... cudo samo w sobie owo'. Będzie ich dużo, dużo i bardzo dużo. owo'
      Jest tylko jedna rzecz, która mnie denerwuje w ów parze. Jeśli Madarę osadza się w roli tego dominującego. So close, przy Hashiramie on na uległego pasuje. Tylko i wyłącznie :c

      Usuń
    4. + chociaż w sumie, co ja marudzę. ani razu nie spotkałam się z taką sytuacją, albo nie widziałam, ani razu zbyt widocznej dominacji Madary.XDD

      Usuń
  8. Jedno z twioch zamówień zostało zrealizowane u mnie na blogu (:

    OdpowiedzUsuń